Doina Grigoraș (Tez Tour): „Industria turismului poate fi definită, în prezent, de un singur cuvânt: dinamică. Nimic nu mai este la fel, iar lucrurile evoluează cu o viteză amețitoare.“
Cris Micuț (Trend Hospitality Consulting and Management): „În business, trebuie să fii pragmatic. Trebuie să fii capabil să înțelegi cum evoluează lucrurile, să simți când este cazul să te retragi sau, din contră, când trebuie să profiți de șansă. Trebuie să fii întotdeauna cu un pas înaintea schimbării.“
Alexandru Olteanu (Hotel Caro): „Brand-urile trăiesc în mintea noastră, astfel că acestea devin tot mai puternice, iar noi, până la urmă, tot mai slabi în fața lor. În industria ospitalității, brand-ul face diferența.“
Călin Ile, (Ibis): „Viitorul suntem noi. Turismul din România are nevoie de forțe proaspete, de specialiști capabili să ofere o nouă perspectivă asupra acestei industrii.“
Adrian Vădan (Eximtur): „Succesul în mediul de afaceri din domeniul turismului se bazează pe acuratețea contractelor și rezolvarea conflictelor care pot apărea.“
Răzvan Pîrjol (CIT): „Turismul din România are nevoie de o nouă atitudine, de o nouă viziune. Tinerii specialiști în domeniu pot aduce schimbarea!“